ESKATU INFORMAZIOA

 
PROIEKTUAK

Berrikuntza Teknologikoaren Gestio Integralerako garapen eredu propioa.

LeaDTchain

Prozesu Digital Biki bat inplementatu eta erabiltzeari buruz ikastea produkzio-balio-kate batean.

LeaDTchain proiektuak ikaskuntza digitaleko unitateak sortzen ditu exekutiboentzat eta produkzioan erabakiak hartzeko arduradunentzat. Inplementazio teknikoan, antolaketa-integrazioan eta balio-fluxu osoan biki digital bat (prozesua) behar bezala aplikatzeko prestakuntzan oinarritzen da. Horrela, enpresan helburuetara bideratutako erabilerarako gaitasunak ematen dira.

ERRONKA

Industria-enpresek erronka berriei egin behar diete aurre etengabe, hala nola produktuen bizi-zikloak murriztea, produktuen indibidualizazioaren ondorioz prozesua konplexuagoa izatea eta enpresa iraunkor baten premia gero eta handiagoa izatea. Twin Prozesu Digital batek (DPT) lehiakorrak izaten jarraitzen eta erronka horiek gainditzen lagun diezaieke enpresei. DPTk datu errealak biltzen ditu produkzioan, trazabilitate-sistema baten laguntzarekin adibidez, gero digitalki ebaluatzen dena. Horrela, gertatzen diren arazoak larrialdi-fasean detekta daitezke, eta dagozkien kontraneurriak berehala has daitezke. Horrela, baliabideen kalitatearen, entrega-denboraren eta eraginkortasunaren gaineko ondorio negatiboak saihets daitezke. Gaur egun, DPTa noizean behin baino ez da erabiltzen industrian. Aurreko urteetan, hori gertatu zen, batez ere, eskuragarri dauden datuak eta teknologiak falta zirelako. Gaur egun, langileen artean gaitasun digitalik ez izatea eta dauden antolaketa-egituretan behar adina ez integratzea dira horretarako arrazoi nagusiak.

EMAITZA

Proiektuaren helburua ikaskuntza-unitate digitalak garatzea da, merkataritza-lokalen administratzaileentzat eta erabakiak hartzeaz arduratzen direnentzat helburu espezifikoetara bideratuta, DPTk gizakiengan, teknologian eta erakundean duen eraginari heltzeko. Ikaskuntzako lehen unitatea Biki Digital baten inplementazio teknikoaz arduratzen da, balio osoko fluxu baterako. Ikastaroa arrakastaz amaitu ondoren, plantako gerenteek eta erabakiak hartzeko arduradunek prozedura egituratu bat jarraitu ahal izango dute beren enpresan DPT bat aplikatzeko. Bigarren ikaskuntza-unitatearen ardatza dauden antolamendu-egituretan eta eguneroko prozesuetan DPTa integratzea da. Oinarri horrekin, plantako gerenteek eta erabakiak hartzeko arduradunek balizko erronkak eta horiek gainditzeko moduak ezagutuko dituzte. Hirugarren ikaskuntza-unitatea dendako lurzoruaren administratzaileak eta erabakiak hartzeko arduradunak formatu eta prestatzean datza, balio-fluxu oso baterako Biki Digitala behar bezala aplikatzeko. Horrekin, enpresan DPTa behar bezala erabiltzeko aukera emango zaie, etengabeko hobekuntza-prozesuari laguntzeko.

Lan-planak bost lan-pakete ditu. Hasieran, gaur egungo ikerketa eta balio-fluxu osoak adierazten dituzten biki digitaletarako dauden teknologiak aztertzen dira, eta aplikazio-eremu desberdinen ikuspegi orokorra sortzen da. Hortik abiatuta, balio-fluxu osoan Biki Digitalak sartzeko beharrezkoak diren gaitasunak zehazten dira, eta lantegiko buruen eta erabakiak hartzeko arduradunen prestakuntzan dauden gabeziak identifikatzen dira, gaitasunen mapa batean bistaratzen direnak. Ondoren, hirugarren lan-sortak kontuan hartuko ditu aurretik sortutako status quo-aren analisia eta ohiko eragiketetan DPT baten ezarpen teknikoaren, antolamendu-integrazioaren eta erabilera egokiaren eremuetan ikaskuntza-unitateak sortzeko gaitasunen mapa. Ondoren, ikaskuntza-unitate horiek industria-bazkideekin baliozkotuko dira, aplikazio praktikoaren testuinguruan. Azkenik, azken lan-paketea hedapen-plan bat diseinatzea eta aplikatzea da, baliozkotutako ikaskuntza-unitateen zabalkunde egokia ahalbidetzeko.

KIDEAK

LeaDTchain proiektuan 4 entitate hauek hartu dute parte:

ERAKUNDE FINANTZATZAILEA